Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2015

ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥ & ΕΛΛΗΝΑ

Γερμανός: Σοβαρά; Απίστευτο! Εντυπωσιακό! 
Έλλην: Πω, πω κουφάθηκα ρε πούστη! 

Γερμανός: Δε με απασχολεί ιδιαίτερα το συγκεκριμένο ζήτημα. Έλλην: Στ 'αρχ@δι@ μου! ... 

Γερμανός: Μου αρέσουν οι προκλήσεις. Έλλην:....
Γαμώ την τύχη μου! Κι άλλη στραβή! 

Γερμανός: Δεν είχα σχέση με το συγκεκριμένο εγχείρημα.. 
Έλλην: Τι στο διάολο έχω να κάνω εγώ με αυτή την παπαριά ! 

Γερμανός: Θα είναι δύσκολο να συντονίσουμε τις ενέργειές μας... 
Έλλην: Να πάει να γ@μ@θεί και να το κάνει μόνος του ο κ@ρι@λης! 

Γερμανός: Ναι, οπωσδήποτε σήμερα θα μπορέσω να δουλέψω μερικές ώρες παραπάνω. 
Έλλην: Ωραία! Και κερατάς και δαρμένος! 

Γερμανός: Δε γνωρίζει ο συνάδελφος το συγκεκριμένο πρόβλημα. 
Έλλην: Είναι εντελώς μ@λ@κας! 

Γερμανός: Με συγχωρείτε... 
Έλλην: Έεεεε! Εσύ! 

Γερμανός: Με συγχωρείτε κύριε! 
Έλλην: Έεεε! Εσύ! Ναι, εσύ ρε μ@λ@κα! 

Γερμανός: Ο προϊστάμενος δεν έμεινε ιδιαίτερα ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα. 
Έλλην: Είστε όλοι άχρηστοι! 

Γερμανός: Λυπάμαι αλλά δε μπορώ να σας εξυπηρετήσω... 
Έλλην: Δε γ@μι@σ@ι λέω γω! 

Γερμανός: Επιτέλους αναγνωρίστηκαν οι προσπάθειές της. 
Έλλην: Τι; Πήρε προαγωγή ; Αναρωτιέμαι πόσους από το διοικητικό συμβούλιο έχει τσιμπ@@κώσ@ι... 

Γερμανός: Μήπως θυμάσαι που τοποθέτησες τα έγγραφα που σου έδωσα; 
Έλλην: Τι τα έκανες τα κωλόχαρτα; 

Γερμανός: Νομίζω πως η πρότασή σου είναι ανεφάρμοστη. 
Έλλην: Καλά, σκατά έχεις στο μυαλό σου; 

Γερμανός: Το νέο αίτημα του για αύξηση απορρίφθηκε. 
Έλλην: Πάλι τα @ρχίδι@ μου πήρε! 

Γερμανός: Δεν υπάρχουν περιθώρια για περαιτέρω ανέλιξη. 
Έλλην: Θα ψοφήσεις και θα είσαι ακόμα κλητήρας! 

Γερμανός: Το φωτοτυπικό έχει τεθεί εκτός λειτουργίας. 
Έλλην: Πάλι χάλασε η μπακατέλα! 

Γερμανός: Οι συνθήκες εργασίας δεν είναι οι ιδανικότερες. 
Έλλην: Μπουρδέλο έχουμε καταντήσει! 

Γερμανός: Ο ανελκυστήρας δεν λειτουργεί. 
Έλλην: Κύριος! Από τα σκαλιά, κι άμα σ' αρέσει!